Last Updated:

Kontor i prisbelønnet design

Categories Blogg

Som voksen tilbringer man gjerne masse tid på jobb. I så fall det meste av den tiden man er våken. Eller.. Våken og våken fru Blom, i så fall med øynene åpne. Jeg har et behov for å vise dere mitt hjem nummer 2. Kontoret som er designet av M’TV,i klassiske farger med et tidløst design. Fargene strekker seg til hvit, grå og svart, men det har et hjemmekoselig preg. La meg guide dere rundt i mitt rike..

 

 

Siden jeg er under administrasjon, kan jeg by på kalorifattige rett i koppen supper eller en mellombar. Som dere kan beskue her, er jeg nok avslørt som skap-cola-uten-sukker-holiker. Jeg skryter av hvor flink jeg er å holde meg unna, men her er sannheten synlig for alle. Jeg elsker cola uten sukker..

I tillegg kan dere se gaven fra min medarbeider, the swear jar! De påstår at jeg skylder en månedslønn oppi der, men så ille kan det ikke være? Sist men ikke minst, duftlys. Jeg elsker det! De brenner jeg hjemme også. Da er det ikke så nøye om jeg forsover meg og ikke rekker en dusj om morgenen. Da tar jeg bare et stearinlys og bruker det som deo-stick! Går så bra så

 

 

Når jeg ikke bruker lysene som deo stick, har jeg de i en telys-holder som de rundt meg hevder er julepynt, men hva vet vel de om stil og profil? M’TV vet å anbefale tilbehør til kontoret.

 

Siden kontoret stort sett er innredet i sort, grått og hvitt, anbefalte M’TV å freshe opp lokalene med litt farger. Det er innlysende for meg at gul er en frisk farge til det tradisjonelle, så å slenge noen post it blokker gjorde rommet straks mer innbydende. Snusboksen er lagt der fordi fargen på boksen går ton-i-ton med post it lappene.

Når vi har beskuet detaljene på nært hold, er det greit å ta et steg tilbake å betrakte det hele på avstand. Legg da merke til den lille frekke detaljen med post it lappen på gulvet. Nettopp slike detaljer fra M’TV er med på å skalpe et godt helhetsinntrykk, og kontoret bærer prek av å være gjennomført på stil.

Helt klart at slike detaljer er med på å styrke den kvaliteten i designet fra M’TV.  Hvem designfirma M’TV er?

Elementært min kjære Whatson. Det er mamma’n til Vesla. Velkommen til Komplett Kaos AS. (PS! Jeg bruker selvsagt ikke duftlysene som deo-stick)

Det går fint å følge oss både på Instagram og Facebook.

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.