Da jeg for en stund siden leste et innlegg på Twitter om menn med kolapikk, måtte jeg Google. Det hadde jeg ikke hørt om før. At jeg tidvis er som et gudsord fra landet, hersker det ingen tvil om, og jeg lar meg stadig forundre over livets underfundigheter.

Det var ikke lett å finne et helt konkret svar, men til slutt fant jeg ut at kolapikk kan være konsekvenser ved bruk av kokain. Noen menn mister ereksjonen, og noen opplever at penis skrumper inn, og kan bli på størrelse med penisen på et lite barn. Sistnevnte er faktisk litt omstridt, men etter noen intime venninne-samtaler fikk jeg bekreftet at en venninne hadde en kjæreste som hadde brukt kola en periode, og at hans penis ble veldig liten. Dog, her strides som sagt de lærde.

Dette ble nesten for meget for mor og jeg har gått å grunnet på dette over litt tid. Jeg synes sex er viktig i et forhold, men skjønner at det kan være årsaker som gjør at noen velger, eller må avstå fra sex også. Det jeg ikke skjønner, er de som velger en livsstil som gjør at man må avstå fra sex frivillig når man er i et forhold. Skal ikke sex være krona på verket? Det er vel ingen bedre start på dagen enn en kjappis når man våkner, og/eller å bruke tid til å dyrke hverandre når man har bedre tid i løpet av dagen? Gi hverandre den ultimate nytelse?

Nå er ikke kokain en naturlig del av mitt habitat, men jeg tror jeg hadde droppa en date ut fra dette alene. Hvorfor være i et forhold med den type rus, og i tillegg være avhengig av batteri på toppen av det hele? Det er for meg en gåte. Enda mer merkelig er det at menn frivillig gambler med kolapikk. En ting er helse- og rusproblematikken, men bare tanken på kolapikk bør jo få alle til å frastå fra kokain. Hvorfor i hele tatt ta sjansen?

Valget mellom kolapikk og batteri er enkelt. Eneste negative er at dingser på batteri ikke er å anse for å være handy rundt om i huset, men det klarer jeg selv!

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Kolapikk

  1. Der lærte jeg noe nytt 😅 at mennesker velger å ruse seg helt frivillig er for meg også et evig mysterium. Altså, jeg kan forstå et umiddelbart behov for en type rus i en akutt situasjon, men vår kunnskap om alle himmelens bivirkninger burde gjøre det lett å takke nei, eller?

  2. *hehe* For meg, må folk få dytte i seg hva de måtte ønske, forutsatt at de ikke er til last- eller fare for andre. Når det er sagt, er kola et avhengighetsskapende middel som er forbaannet dyrt, så jeg ville vært svært betenkelig med å invokvere meg med en som brukte dette utover en sjelden gang på fest..
    At størrelsen ikke har en dritt å si er vel muligens den mest velkjente av samfunnets kollektive livsløgner 😛 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.