Kake-helg

Categories Blogg, Hverdagsliv

Gårdagens Glimt-kamp er det ikke så mye å si om, annet enn at den var så som så. Litt urutinert å ikke score på straffe, men bortsett fra det var det sjanser til begge lag. Ikke fornøyd, men kampen er spilt, ferdig med det.

Jeg hadde kake-søndag i går. Eller kanskje jeg heller skal si jeg har hatt kake-helg? Lørdag var det konfirmasjons-kaffe med mange kaker, og i går var det feiring av Mimmi-ungen og Storesøster som faktisk ble 30 år. Der var det også kake-fest.
Jeg fikk ei ny favoritt-kake i helga. Storesøster hadde laget ei smash-kake, og den var sykt god! To stykker gikk med på høykant. Ble ikke noe særlig kaloriunderskudd da.

Men det er ikke nøye, kalorier skal ikke telles, de skal nytes! Ostekaka mi var god, men det var nesten så jeg glemte gelé-lokket på toppen. Det skulle tatt seg ut!

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.