Jeg vil bare grine!!!

Categories Blogg

Jeg tenkte å gjenta suksessen fra forrige måned. Håret trenger ingen klipp, men jeg farget det litt vel mørkt sånn at etterveksten var veldig synlig etter bare noen uker. Da tenkte jeg det ville være fint med en lysere farge. Back to basic liksom.

Det var så mye ettervekst, at jeg ut som ei grå mus. Det var ikke videre vakkert, så da måtte jeg ty til Snapchat og heller bli ei blå mus i påvente av nytt lekkert resultat.

Det kunne da ikke være så vanskelig å få min egen hårfarge tilbake? Det klarer jeg! Tenkte jeg. Kanskje jeg skulle tenkt gjennom det en gang til? Jeg gjorde ikke det.

Når jeg da fant en farge som ville gjøre håret 6 toner lysere, tenkte jeg at det var helt innenfor.  Jepp! Bare å gå i gang. Jeg hadde besøk av en venninne, og vi satt å skravlet mens vi ventet. Da tida var ute gikk jeg for å sjekke, og det så ut som det trengte litt ekstra tid. Etter 40 minutter tenkte jeg at det helt sikkert var nok.

Jeg gikk for å vaske ut!

Gi meg styrke! OG en frisør!! Håret var kritthvitt inne ved hodebunnen. Skjoldete oransje, og noe blondt i mellom! Jeg så ut som om jeg hadde trødd hodet i ei bøtte med jotun! Den bøtta har åpenbart vært himla dårlig blandet!


Vi lo så vi grein, så var det bare å finne ei lue. Det var faktisk så ille at jeg ikke maktet å se på det selv! Hadde egentlig planer, men de ble skrinlagt. Ikke pokker om jeg skulle gå rundt som ei skjoldet gulrot på toppen! Det går være måte på også for meg.

Så i dag er dagen viet til damage control. Dette stuntet blir å koste meg dyrt, og man kan åpenbart spare seg til fant!

Frem til jeg får hår-reddende-førstehjelp får jeg bruke snap-filter som kamuflasje. Det er mye bedre enn realiteten så langt. 😂

Lille storebror toppet helga med å virkelig spikre lokket på helgas planer fullstendig, ved å komme hjem med skarlagensfeber. Er man syk er det bare å være hjemme hos mamma som duger!

Jaja, så langt har det ikke akkurat gått på skinner for alenehelg for mammaen. Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å planlegge noe som helst mer. Det er alltid noe som skjærer seg! 😂

Nå er det me- og fixing time! En dyd av nødvendighet..

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Jeg vil bare grine!!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.