Jeg trenger alene-tid!

Categories Blogg

Det er stort sett greit å være mamma. Ungene oppfører seg for det meste, selv om det selvsagt tøyes på grenser fra tid til annen.

Så er det de dagene der ALT går galt, og man får en skikkelig bakoversveis på hva ungene kan finne på. Det er de dagene jeg har lyst å sende de som pakkepost til indre Uganda, med påført NO RETURN TO SENDER!

Jeg er egentlig ganske snill mamma, men det hender jeg blir klin forbanna. Da er det så jeg når kokepunktet på no time. Da skulle jeg gjerne hatt en bokse-sekk som jeg kunne hamret løs på! Hadde jeg hatt det gjennom oppveksten til alle gjelds-arvingene, kunne jeg sikkert gitt Brekkhus en real fight til og med!

Men som den rolige og beherskede mamma’n, med full selvkontroll, puster jeg med magen og sier med illevarslende stemme: «Nu e det kveld, God natt!»

Mamma’n trenger alene tid!!!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.