Fy fader for en kamp! Glimt spilte 4-4 mot Hamkam. Jeg var overgitt, forbannet, håpefull og oppgitt gjennom kampen. Det var så mye dårlig fotball i forhold til hva Glimt står for! Jeg er skikkelig jentesur!

kom deg ut dagen krasjlandet for min del. Jeg kom meg ut, men det var med bil. Jeg fikk tatt bilde av Børvasstindene på turen. Det er jo et syn for såre øyne.

Eneste grunnen til at jeg var i bilen var for å hente Vesla etter klasseturen. Selv om ikke Bodø badet i sol, hadde de hatt en relativt grei tur over Vestfjorden. Godt å få henne hjem igjen. Det har unektelig vært veldig stille i heimen.

Nå er det bare å forberede oss til en ny uke. Det blir nok å gjøre for oss begge to, men man skal jo kjenne at man lever.

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.