Jeg har fått spons på kroppen min

Categories Blogg-Heidi

Hei Bloggen min,

Jeg ble så forundret her om dagen. En av mine fine følgere påpekte at jeg har forandret meg så mye den siste tiden. Det er så hyggelig å få høre sånt selvsagt. Jeg kan ikke helt si jeg klarer å se det helt selv, men er stolt for at forandringen ikke skyldes kirurgiske inngrep om ikke annet.

Dette har vært hardt arbeid!  Og bare hardt arbeid. Jeg vet det er mange som er i mot å fylle kroppen sin med remedier som endrer den, men jeg er nok en tanke liberal der. Jeg har i all sannhet fylt på, og har også fått full uttelling for det i tillegg.

Bak forvandlingen ligger nemlig utallige mengder med gode middager, mengder med kaker og mengder med godteri, og ikke minst masse god drikke utover de sene nattetimene. Jeg har virkelig gjort mitt for å sikre progresjonen. Jeg har lagt ned mengder av  timer med hard sofa-slit. Det har sannelig ikke kommet gratis for å si det sånn!  Det beste er selvsagt at alt er sponset. Jeg bare elsker spons!

Skattemyndighetene er på meg og sier jeg må innberette all spons som skattepliktig inntekt over et visst beløp, men jeg lurer på hvordan jeg innberetter 12 kilo ekstra?

XOXO!

Blogg-Heidi

 

 

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Jeg har fått spons på kroppen min

  1. Artig skrevet. Som autorisert regnskapsfører kan jeg gi deg svaret. Du behøver ikke å ta med de 12 kiloene. Du får beholde alle 12. Regner med at du hadde satt pris på å kunne gi skatteetaten noen av kiloene .

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.