Jeg er tyr!

Categories Blogg

Tyren er sta, stødig og solid, og har tålmodighet som et fremtredende personlighetstrekk. Hvis en tyr har bestemt seg for noe, er det omtrent umulig å få tyren til å ombestemme seg. Generelt har de lang lunte, men klarer du å gjøre en tyr sint, må du regne med en eksplosjon verdig en rasende okse! Ofte er de praktisk anlagt, og oppleves som jordnære og fornuftige personer. De er verken oppfarende eller smålige, men kan surmule dersom de blir misfornøyde. En tyr er oftest hjemmekjær og glad i naturen. Hentet Åndelighet. 

Når sant skal sies lar jeg meg gjerne underholde av et horoskop, når jeg kommer over det i et ukeblad, men jeg tar det som lett underholdning. Med det mener jeg at jeg leser og gliser litt, og glemmer det like kjapt.

Men la deg ikke lure, for horoskop er faktisk noe jeg har tro på innenfor gitte rammer.

Jeg har en venninne fra Island som stiller horoskop, men det er på bakgrunn av fødsels tidspunkt, helt ned til minuttet, og sted ikke minst. Hun beregner planetenes plassering når man blir født, og kan således lage et horoskop. Før jeg fikk horoskop stilt av henne, tenkte jeg dette var en kvasi-kunnskap, men ikke nå lengre. Horoskopet viste styrkene mine, og hvilke egenskaper jeg kunne utvikle.

Kjennetegnene som er gjengitt over, stemmer langt på vei, men ikke alt. Jeg er definitivt ikke praktisk anlagt, ikke er jeg spesielt hjemmekjær heller. Tålmodig er vel ikke det jeg kjennetegnes mest med, snarere tvert imot. Jeg bruker på ingen måte horoskop som noen rettesnor i livet.

Jeg tror ikke veien er gitt på bakgrunn av hvor du blir født, og når. Jeg tror ikke på skjebnen. Jeg tror på muligheter og valg. Jeg tror vi er i stadig utvikling og under konstant påvirkning slik at vi langt på vei endrer oss i takt med omgivelsene.

Jeg er tyr, og mye stemmer med karakteristikken av en tyr. Men jeg er mest meg, og jeg er formet av erfaringer jeg har gjort gjennom livet. Jeg er bare meg!

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Jeg er tyr!

  1. Minstemann har fått dilla på horoskop etter et gratis sted på nettet hvor en plotter inn dato, klokkeslett og sted. Det var overraskende god beskrivelse av meg som person og veldig lite som ikke stemte. Til og med jeg ble imponert over hvor detaljert det ble.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.