Jeg er halvveis

Categories Blogg

Å nei!

Nå har jeg gjort det igjen. Det jeg er en ubestridt ener på. Jeg har utsatt alt som skulle gjøres i går når jeg hadde en etterlengtet fridag med masse planer.

Det ble utsatt til fordel for sofa-slit, bok og TV.

Det er ikke det at jeg var så sliten, jeg hadde bare vondt i viljen. Faktisk var jeg så lat at jeg hverken laget middag eller var utenfor døra. Det var så deilig! Bare masse kos, masse snop og rester av pizza. Ikke sunt og givende, men du verden så godt med en real sløvedag.

Jeg har skikkelig dårlig samvittighet i dag, selv om det bare går ut over meg selv. Hagen ber om livsnødvendig førstehjelp. Masse skrot som skal på søppelfyllingen. Jeg må bake masse til den store dagen. Bilen må vaskes, og jeg må planlegge middag med ungene mine, og en annen med familien. Jeg må også få tid til en treningsrunde og en tur med hunden.

Det blir vel som det bruker. Jeg prokrastinerer og tar en super-økt rett før tiden renner ut. Tror jeg tar en kaffe til mens jeg planlegger, for de sier jo at planlegging er halve arbeidet, så da er jeg jo halvveis..

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.