Last Updated:

Hva hendte egentlig med Bertil?

Categories Blogg

Da jeg var liten var familiens høydepunkt å se detektimen på fredager. Det var skumle greier, men jeg skjønte ikke så mye av det faktisk. Så kom det en norsk serie. Helmer og Sigurdson. I en av episodene ble morderen avslørt på kjøkkenet sitt. Det var sommer, og varmt. Vinduet stod åpent, og Nitimen var på radioen. Detektivene gikk bort til en kvinne og sa: «Morderen er ikke en skallet mann men en skallet kvinne!» Så nappet de parykken av damen. Jeg holdt på å dø av skrekk, og hadde mareritt i flere netter på rad!

I kveld har vi jente-kveld hjemme. Snuppa har favoritt hittebarnet mitt på besøk, og jeg fikk en nydelig gave hos de to herlige jentene.
Jeg er så heldig som får nyte selskapet til de fine jentene altså. De måtte pose litt for bloggen også. Bare for å gjøre den penere 😍

Men hva hendte egentlig med Bertil? Jeg fikk servert en Bertil-kjeks hos bonus-snuppa. Det var en kakemann med bare én fot. Hvorfor har de laget kakemenn med bare en fot? Var det for å spare på ingrediensene? Har han vært utsatt for en ulykke? Kanskje det blir en kriminal-sak for husets detektiver?

4 kommentarer

4 thoughts on “Hva hendte egentlig med Bertil?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.