Last Updated:

Hell i spill, uhell i kjærlighet?

Categories Blogg

Det er et ordtak som sier at hvis du har hell i spill så har du uhell i kjærlighet. Altså, her nytter det ikke å si ja takk begge deler. Man må velge hva som er viktigst. Rett og slett finne ut hva som er den største gevinsten. Spill eller kjærlighet.

Når lykken står den kjekke bi, og jeg finner en firkløver, er alt lagt til rette for litt lykke! Endelig er det visst min tur!

Siden jeg vant 45 kroner på Lotto for en tid siden, har jeg nok forspilt min sjanse på kjærligheten, så bare for meg å droppe Tinder og satse visere på Lotto-kupongen.

Eller kanskje ikke.. Jeg er ikke spesielt overtroisk, så jeg dropper lottokupongene. Ikke har jeg helt troa på Tinder heller, så jeg dropper like godt det også. Beste er å spare pengene, så kanskje jeg har litt hell og får en fin ferie i stede!

4 kommentarer

4 thoughts on “Hell i spill, uhell i kjærlighet?

  1. Ok, så du spiller Lotto som du må betale for å være med på, men ikke Bunnys Lotto-Flax, uhørt.. men fra spøk til revolver, er det noe galt med telleren på bloggen din, jeg fant deg ikke i øvre halvdel og når jeg fant deg helt her nede så tenker jeg at noe må være galt..?!

  2. jeg sier enda ja takk begge deler. det vil si at jeg venter på den store lottogevinsten.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.