Hangover

Categories Blogg

Jeg har så vondt i hodet i dag. Fantomsmerter vil sikkert noen si, men dette kjennes ut som en real hangover. Det er det verste som finnes.

Dagen i går ble utelukkende tilbrakt hjemme, og fortrinnsvis på sofaen. Da kvelden kom, ble det TV-tid, men noe rødt i glasset. Faktisk ble det veldig mye rødt i glasset.

Jeg synes det er rart å si man har noe rødt i glasset, om det at man drikker vin. Hvorfor ikke bare si at man tar seg et glass vin? Jeg hadde altså noe rødt i glasset. Riktignok var det ikke med alkohol, og ikke var det brus, juice eller saft men noe midt i mellom,  og selvkomponert. Veldig godt og nydelig rød farge. Av mangel på noe bedre blir det da noe rødt i glasset.

Så sitter jeg her og det kjennes ut som jeg har en solid hangover. Det kaller jeg bortkastet. Altså å få hangover uten at man har fått vin! Hva er greia med det? Sympati-smerter med alle som hadde en fuktig aften i går. Jeg tar en for laget!

Jeg har skikkelig irritasjons-hodepine av lite frisk luft og mye TV. Det straffer seg å råtne i sofaen altså, men ikke verre enn at det fikses med en Paracet og en aldri så liten tur ut.

God søndag til alle!

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Hangover

  1. Ja-ja, hangover uten alkohol 😀 Jeg har ikke noe rødt i glasset, verken i dag eller i går. Har gått lang tur i fine sola i dag 🙂

    1. Jeg fikk meg ei treningsøkt, da ga det seg. Sikkert noe muskulært ☺️ Håper du nyter sola og sender noen røde grader opp hit også 😉 Ha en fortsatt nydelig dag.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.