Hallo! Vin?

Categories Blogg, Galskap satt i system

I går var det dramatisk på jobb. En kollega ble tatt av dage. Det var et kaldblodig mord, med kniv og dryppende blod. Skikkelig guffent! Jeg ble til og med fersket midt i ugjerningen. Det var beint frem litt skummelt!

Det var altså tid  for litt Halloween-feiring på kontoret!

Det er fint å ha litt adspredelse i arbeidshverdagen, og det er ikke så ofte vi har ikke tid til så mye sånt. Derfor er det ekstra morsomt når vi først slår til.

Det var ikke bare på jobben det ble feiret Halloween. Vesla hadde arrangement for de minste, i regi av konfirmasjonstiden, så jeg var alene hjemme. Altså var det jeg som måtte løpe i skytteltrafikk til døren og dele ut litt godis.


Det var mange små, skumle gjester som kom innom, og jeg ble mjuk om hjertet over hvor høflig og koselig alle ungene var. Alle som en takket veldig for godteriene de fikk.

Jeg skal feire jeg også, men ikke med godteri. Jeg skal feire med litt vin hjemme til helga,  og når glasset er tomt , skal jeg tusle rundt i nabolaget med det, og stikke innom her og der og rope: «Hallo! Vin?» Det tror jeg kan bli en fin kveld, så det ser jeg frem til.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.