Last Updated:

Fotograf i bare nettoen

Categories Blogg

Heldigvis varer ikke dårlig vær evig, selv om det føles sånn av og til.

Vinden løyet av rundt midnatt i går, og levnet bare tilbake en ordinær vinterdag med sur vind og snøfokk. Skal jeg være helt ærlig foretrekker jeg heller en real storm, for da er det i det minste fascinerende å se på de fantastiske naturkreftene som er i sving, i tillegg til å fryse seg til istapp.

Egentlig finnes ikke det noe mer kjedelig å skrive om enn været, men jeg skal ikke nekte for at ekstremvær fenger meg veldig.

Da jeg våknet i dag var det et vakkert skue utenfor vinduet mitt. Det er nesten så man blir forelsket i slike utsikter. Jeg fant ut at dette absolutt var verdt å dele, så jeg vippet vinduet på vidt gap og hang ut og knipset i vei. Det var noe kaldt å henge ut av vinduet tidlig en mandagsmorgen, kun iført truser, men jeg måtte jo fange blinkskuddet mitt! Hadde det kommet noen forbi, kan det hende de hadde fått seg en god latter av det selsomme synet, men samma det liksom! Det var så fint ute at det var verdt å ta sjansen, og det gikk jo bra!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.