Last Updated:

Julehilsen fra Bunny Trash

Categories Blogg

Da jeg var liten brukte vi jentene og sitte i romjulen og skrive takkebrev til de vi hadde fått julegaver fra. Det var en selvfølge hos oss. Dessverre er det en tradisjon jeg ikke har klart å ta med meg til mine barn, og det angrer jeg på nå. Tenk så koselig det hadde vært å ta frem brev som er over tjue år, og lese hva barna tenkte akkurat der og da. Selvsagt betyr ikke det at de ikke takker for gavene, men nå går det på telefon, SMS eller messenger.

Dette er mitt takkebrev for i år. Jeg skal takke så pent jeg bare kan, for jeg fikk nemlig en adventsgave. Hos Bunny Trash vant jeg juleflax, og det var faktisk utrolig hyggelig. Da jeg fant brevet i posten, ventet jeg med å åpne til Vesla og Snuppa var hjemme, så leste vi kortet sammen. Det var faktisk utrolig fint å sitte å snakke med jentene om en fin gest som ga oss alle tre en glede i hverdagen. Snuppa var skrape-mester, og kunne proklamere at vi dessverre ikke vant noen million denne gang, og men fortsatt måtte gå på jobb og tjene til livets opphold enda en stund.

Tusen takk Bunny Trash for flaxloddet, men også den koselige hilsenen som fulgte med.

4 kommentarer

4 thoughts on “Julehilsen fra Bunny Trash

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.