Første date

Categories Blogg

Skal si jeg nyter julen fullt ut nå. Rett og slett deilig å ha fri og nyte dagene og kveldene. Alt går liksom på impuls, ingenting er planlagt.

Men i kveld er det altså første date.

Det er så himla kleint. Jeg sitter litt stressa og smånervøs her hjemme i stua. Er det mulig å få ting flauere?

Neida, jeg har ikke første date hjemme i stua mi direkte, jeg ser det på TV. For det første synes jeg de er tøffe som tar det på TV, men blind date.. At de tørr?

Jeg sitter her å ser på, smårødmende og nervøs. Det er så jeg både svetter og vrir meg i smerte. Nei, dette var ikke underholdning for meg. Om jeg synes første date er ille når man faktisk vet hvem man skal på date med, så er det jo bare ennå verre med blind date.

Tenker at jeg skal ta fjernkontrollen og finne noe annet å se på, ellers garanterer jeg at singel-mamma forblir singel-mamma resten av livet.

2 kommentarer

2 thoughts on “Første date

  1. Hehe prøvde å se på det der en gang jeg også, men hadde puta mer foran øya enn bak ryggen. Så fant fort ut at det ikke var noe for meg, så en hel episode en gang når Lenalykke var med ellers ikke sett ❤

    Ha en fin dag og en god jul videre

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.