I dag er dagen laget vårt har jobbet så intenst mot. I dag er det Norge mot resten av Europa, og masse norske utøvere som virkelig skal trø til!  Selv jeg våknet med sommerfugler i magen! I dag…

Bedre ble det ikke da Vesla ringte og så jeg hadde utøvepasset hennes i veska. I vill panikk løp jeg gjennom dusjen og kastet meg inn i en taxi! Nå hastet det.


Traff på den hyggeligste taxisjåføren som kjørte alt hva han klarte, og jeg kjente skuldrene kom tilbake der de skulle være. Da vi kom fram var laget akkurat kommet, men ingen Vesla stod å ventet. Hun hadde brukt sitt mest sjarmerende smil og sa hun hadde glemt det, men fikk komme inn likevel. Snakker om!

Så nå skal vi bare vente, restituere og slappe av før jentene skal til pers. HEIA VÅRRES ONGA!!! 🇳🇴🇳🇴🇳🇴

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.