Last Updated:

Enslig dames forbannelse

Categories Blogg

“MAMMAAAAAA!”

Helt klart at med en sånn alarm var det bare å komme seg på badet å se hva som forårsaket alarmen. Inne på badet satt Vesla å så storøyd inn i dusjen. “Mamma, det e magi! Det renn av sæ sjøl!”

Neida, det var ikke magi, bare dusjkabinettet fra helvete. Den dusjen har vært mer problematisk enn en byggesøknad til kommunen. Den har rydd i staver unna for unna. Det skal sies at forhandler har vært hjelpsom med å gi meg nye deler, men hva hjelper det når jeg har ti tommelfingre å fikse dette med?!

Nå røyk altså blandebatteriet..

Jaja, jeg ler nå litt her. Kanskje jeg burde få OSS en mann som Vesla sier 😉

 

Her sitter vi da. Uten vann, for jeg måtte slå av hovedkrana slik at ikke alt varmvannet tømmes med en gang. I morgen skal jeg dra å få flere reservedeler til min lille nemesis ute på badet. Det positive? Jeg fikk vasket bak dusjkabinettet og renset sluken… Yeyyy… 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.