En mammas tilståelse

Categories Blogg

Det er så utrolig vakkert å se ungene vokse opp. Se hvilke utrolig vakre mennesker de utvikler seg til å bli i kraft av seg selv. Selv om jeg har fem barn er alle unike. Jeg synes ikke de ligner på hverandre i hele tatt.

Jentene ligner på hverandre av utseende, men de er forskjellige typer alle tre. Guttene ligner ikke på hverandre av utseende og har også helt ulike personligheter.

Jeg er utrolig stolte av de. De er alle sterke personer, men det viktigste er at de er redelige og gode mennesker.

Vesla spurte hvem jeg var mest glad i. Jeg bare lo og sa man kan ikke elske et barn mer en et annet. Jeg elsker alle barna mine betingelsesløst til en hver tid.

Hun tenkte litt, og parerte med at det kunne ikke være sant, for jeg bruker jo å bli sint hvis de ikke gjør som jeg forventer eller gir beskjed om.

Jeg forklarte at jeg alltid kom til å elske de høyere enn himmelen, men at det ikke betyr at jeg elsker alt de gjør. Hun så grublende på meg et tidels sekund før hun trakk på skuldrene.

-Det gir mening! Så gikk hun. De dype samtalene kan faktisk også være en flyktig ordveksling i forbi-farten. ❤️

 

Har du lyst, kan du følge oss på Facebook og ikke minst på instagram.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.