E det mulig?!

Categories Blogg

Det er så man skulle tro universet har konspirert i mot meg. Det føles som om alt rakner mellom fingrene på meg.
Oppussingen er blitt vesentlig dyrere enn beregnet, hva annet kan man forvente når man har ti tomler.

Uforutsette regninger ramler inn kjappere enn jeg rekker å legge de inn til betaling, så sparepengene får definitivt føtter å gå på.

Kostnader til kjeveortoped og rådgivning koster skjorta og kommer jevnt og trutt inn i nettbanken. Jippi liksom. Not!

Siste er at bilen har begynt å lage himla dyre lyder, og når man hører ord som forstilling, drivakslingen osv. vet han ikke hva det betyr, bare at det er skrekkelig dyrt.

Da går ferien til … og jeg blir grinete! Pokker altså! Av og til kjennes det himla motløst ut alt sammen. Det er så man knapt er ferdig med å håndtere den ene krisen før den neste banker på døren og melder sin ankomst..

Jeg har så lyst å bare gi pokker i alt og bare leve i nuet. Selge huset og heller leie. Slippe ansvar og uforutsette ting som vedlikehold. Da hadde det vært mye enklere å bare pakke sammen lekene og flyttet for å begynne HELT på nytt på en ny plass! Kanskje jeg gjør det!

2 kommentarer

2 thoughts on “E det mulig?!

  1. Jeg har ikke eget hus, heller ikke bil. Av og til er jeg glad jeg er den jeg er slipper de tingene i alle fall 🙂 Håper dere kan ta ferie uansett 😮

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.