Det går fremover

Categories Blogg

I dag ble en bedre dag enn på lenge. Dagen begynte med en lang dusj og reine klær. Jeg imponerte og slo til med litt parfyme også. Her går det fremover!
I dag har jeg fått jobbet litt, hatt endel møter OG tid til å gå sammen med Vesla til skolen. Det var litt fint å kunne bruke lunsjen sin til det. Kanskje det ikke er så galt med hjemmekontor likevel? Bare sjekk det været!


Jeg hadde selvsagt vakthunden med meg. Jeg blir så imponert over den lille kroppen som tilbakelegger flere kilometer uten noe tull. Så fremt vi ikke møter noen som jogger, for de er veldig ekle. Da kjefter han litt når de passerer.

Den lille pelsklingen er heller ikke så glad i teamsmøter. Tror han syns jeg er litt teit som sitter å prater inn i skjermen. Det hender han må opp å sjekke hva jeg egentlig holder på med. Helt klart at han der lille pelsdotten gjør hjemmekontoret mye hyggeligere. Dette kan jeg leve med!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.