Last Updated:

DET ER IKKE SOMMER ENDA!!!!!

Categories Blogg

Det verste med å bo her nord, er at det alltid blir sein vår og sommer. Et jungelord lokalt herfra heter at “Det blir sein sommer når snyen ligg til St. Hans”.

Ja, og det stemmer veldig faktisk. Da blir det sein sommer. Jeg har sagt det før, jeg er født på feil plass i verden hvis man ser klimatisk på det. Vesla også. Eller er hun nå det?

Her er bilder fra Veslas kosestund ute i går. Jeg tror egentlig hun har litt isbjørn-blod i årene. Det skal sies at mamma’n ble litt ilsken da hun så bildene av håpefulle..

Det er litt kontraster fra det nydelige påskeværet sørpå. Her er bilde fra terrassen i dag…. Mine barn har ingen forståelse for ordet ikke, og tror det heter at du SKAL bade ute FØR du hører gjøken galer koko, og ikke motsatt.

Hvis den ungen blir syk, er det neppe corona som er årsaken!!! Men jeg NEKTER all skyld!!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.