Det er en dum søndag! 😡

Categories Blogg

I går kveld fikk Jørgine andre plassen i Skal Vi Danse. Aleksander stakk av med det gjeveste trofeet. Jeg skal være ærlig å si at av de to var det vanskelig å si hvem som var best, for de var fantastisk flinke begge to. Vesla er ikke enig. Hun har heiet på Jørgine fra dag én. Det vil si sorgen var stor…

Jeg har fått lov å legge ut bildet av henne, bare så det er sagt. Vesla var helt utrøstelig. Jørgine var jo best!
Rumbaen hun startet med er jo bare så nydelig, men showdansen til Aleksander var også utrolig vakker da. Nok om det.

I dag måtte vi tidlig opp, for Vesla skulle på drill-seminar. Storesøster hentet, for Mimmi-ungen er også drilljente. Jeg skulle bruke dagen til å rydde litt i skuffer og skap, så jeg begynte i andre etasje. På en av turene ned med skittentøy, sjekket jeg telefonen. O’hoi! Masse ubesvarte samtaler og meldinger.
Vesla var skadet, men når de ikke fikk tak i meg ringte de storesøster og hun kom Vesla til unnsetning. Ikke mer drill på Vesla i dag.

Jeg lurte på hva hun hadde gjort, og hun fortalte hun hadde løpt inn i veggen. Blåveis og forslått skulder var resultatet.

Vel hjemme fikk hun en Paracet og litt omsorg. Så ville hun sove..

Som hardbarket fembarnsmor gikk selvsagt alarmen og jeg kontaktet legevakta. Da var det bare å kjøre på besøk til dem. Så her sitter vi da å venter..

Det ble en dum søndag, Og Vesla er åpenbart ikke fornøyd med dagen..

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.