Det blir bra igjen

Categories Blogg

Herlighet!!! 2021 pågår jo for fullt!

Endelig skal vi legge annerledes året bak oss, og se fremover. Endelig noe nytt! Jeg har gledet meg vanvittig  til å bli ferdig med hele corona-året!

Første halvår av 2020 var turbulent. Covid 19 ble en pandemi, men jeg merket det mest fordi et begynnende forhold ble avsluttet fordi det ble innført søring-karantene her oppe, og jeg var utrolig redd for Snupsi som var midt i smitte-digelen på Østlandet.

Andre halvår kunne jeg i all hovedsak forbigått i all stillhet. Fy fader for et turbulent halvår!! En stund lurte jeg på om jeg holdt på å klikke fullstendig. Det har vært så slitsomt på privaten! Ukrutt forgår ikke så lett, så jeg stod og står han av, men nå må det begynne å roe seg altså! Men det pokkers viruset var mer hardfør enn jeg trodde det skulle være. Ikke fader om det  ga seg!

Når jeg skal sette to streker under 2020, gjør jeg det i visshet om at jeg har endret mye ved meg selv dette året. Jeg er mer strukturert og ambisiøs enn jeg trodde. Jeg er blitt mindre naiv. Jeg har lært at mange preiker om hvem de er, men lever ikke som de preiker. Jeg har lært å stå fjellstøtt selv om grunnen rister. Jeg har begynt å føle på livet igjen. Jeg er blitt mindre redd for å blottstille meg selv emosjonelt.

Jeg har tenkt at bare vi kom oss gjennom 2020, så skal nok alt gå bra i 2021. Pressekonferansen i dag fortalte meg at jeg er utålmodig. 3. januar og en mini-lockdown er under oppseiling. Ingen trening, ingen fritidsaktiviteter, ingen besøk i hjemmet og hjemmekontor på de som kan. Skolene er tilbake til kode rød, og utelivet må ha skjenkestopp.

Først kjente jeg meg fortvilet, men for pokker! Vi har levd slik før, så bare å bite sammen tennene og stå han av ei stund til. Dette fikser vi!

Det blir bra igjen! ❤️

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.