Corona-streik

Categories Blogg

Holy molly!

Vi må bare håpe at denne mini-lockdown greia snart er over, for her går det på helsa løs! Vesla og jeg er blitt helt uten struktur! Det haster ikke med noe liksom, ja da gjør vi heller ikke noe.

Det er en sannhet med visse modifikasjoner, for selvsagt gjør vi noe. Vi gjør bare ikke det vi skal. Vesla er blitt TV-slave, og får snart firkantede øyne. Jeg tror vi har sett serien Julie and the phantoms sånn ca. 10 ganger. Det er ikke kødd engang!!

Jeg er ikke blitt noen som helst slave, men jeg trenger sårt en her i huset. Jeg har et fjell av klær som skulle vært brettet å lagt i skapene, og et kjøkken som trenger livreddende førstehjelp.

Jeg bare orker ikke! Vi skal jo ikke ha besøk i hjemmet, så da gidder jeg ikke. Det er corona-streik på denne husmora, for jeg skal strikke!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.