Last Updated:

Bare en av de dagene..

Categories Blogg

Jeg har ikke hatt lyst å blogge de siste dagene. Det har vært så mye som har opptatt hodet mitt, og da er det vanskelig å tenke så klart at jeg får formulert det jeg ønsker å formidle.

Jeg kjenner veldig på at jeg savner så inderlig. Når jeg savner noen sånn, synes jeg det er vanskelig å finne roen til å slappe av. Det har vært opp med pc’n og ned med pc’n, opp med pc’n og ned med den igjen. Ikke et ord med mening har blitt skrevet. Vesla har vært premie barn disse dagene, og det er bra, for jeg har så lite tålmodighet når jeg har det sånn. Jeg har det ikke sånn over tid heldigvis, og det bare 30 dager til jeg ser han igjen. ❤️

Etter drilløvelsen i dag måtte jeg bli med å se når hun tok en backflip, og jeg skulle ønske det var meg som har så sterk i kroppen, men tenker det toget er gått 🥴

Frekke ungen lurte på om ikke jeg også kunne prøve, det var visst nok veldig gøy. Jeg lurer seriøst på om den ungen ønsker livet av meg? Skulle jeg gjort det samme ville nok ikke det sett like grasiøst ut. Tyngdekraften sammen med manglende kroppsbeherskelse ville nok gitt meg et rimelig hardt møte med moder jord.

Godt å få litt kvalitetstid med Vesla når jeg er så ufokusert. Det var er snill stund ute i en deilig høst-kveld.

 

 

Det går fint å følge oss både på Instagram og Facebook.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.