Last Updated:

Åpent brev til bygdedyret

Categories Blogg

Men så slutt da!

Det er så utrolig unødvendig å spinne opp historier om livet mitt, jeg har gjort nok mange brølere i livet som kan hviskes om, så å legge til ting som kan tilbakevises som usannheter, blir litt flaut! Kan hende brølerne det hviskes om hadde fått et annet innhold hvis de ble fortalt med meg tilstede. Bare spør direkte, det kan faktisk hende at jeg finner det for godt å svare. Det kan dog være du ikke liker svaret du får..

I dag kjente jeg meg litt oppgitt. Jeg er enig i at jeg lever et relativt kjedelig liv til tider, og det ikke er så mye heftige news på den fronten, men å spinne opp røverhistorier for å snakke meg ned..  Hva gir det deg egentlig? Har du noe uoppgjort med meg, så kom til meg! Det er bare jeg som kan gjøre noe med det! Å gå bak ryggen min, er jo bare for å lage drama. Det løser ingen eventuelle problemer.

Nei, nå får du kutte ut, du bygdedyret! Du snakker om alt og alle, men sannheten er at du selv har et så innholdsløst liv at du må gjøre deg interessant på andres bekostning.
En venninne sa det så godt: Typisk når misunnelsen er sterkere enn kjønnsdrifta!

Bare fortsett du! Karma vil bite deg i rumpa til slutt, men da kan det hende det ikke er mange igjen når du rekker ut en hånd..

Det fine er at de fleste er fullstendig klar over at det er mest overskrifter og lite innhold som kommer fra deg, og at det du ytrer om andre i beste fall er omskrevet to-tre ganger. Derfor blir det du forteller tolket som fake news. Vi ser an kilden, for kildekritikk er blitt en trend i tiden.

 

 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.