Alt kler den smukke

Categories Blogg

Snuppa er stort sett dypt konsentrert i studier for tiden. Hun sitter med nesen i en bok 24/7, kun avbrutt av ei treningsøkt i ny og ne. Ellers er hun dedikert student.

I dag tok hun en pause i lesingen mens Vesla var på drilltrening, så vi dro på kjøpesenteret en tur. Visakortet mitt var litt ut av form, og trengte å få kjørt seg en runde.

Snuppa orket ikke noe sminke, men så veldig presentabel ut. Alt kler jo den smukke. Hun er stort sett stilig kledd, og i dag var intet unntak.
Da vi kom hjem måtte hun stort sett snu i døra og dra på ny shopping med Lille Storebror.

Da de kom tilbake og hun entret stua, sperret jeg opp øynene litt og spurte litt skeptisk om hun hadde gått sånn på butikken. Det måtte jeg forstå, det var snøstorm ute så det skulle bare mangle at hun gikk godt kledd. Jeg trodde ikke på at hun hadde gått kledd sånn på butikken, men hun bedyrte at hun hadde det.

Jeg begynte å le og sa hun så ut som en blanding av en bontjuv og en slusk, men hun fnøs bare av meg og påstod at hun i det minste var en varm bontjuv.
Bikkjene måtte luftes, så jeg sa at det var en passende oppgave for en varm bontjuv, men da påstod hun at det var ALTFOR kaldt for henne å gå ut. Jeg så overbærende på henne og  sa hun fikk kle litt mer på seg. Det er tross alt åtte kalde og stiv kuling.

Klart ungen kledde seg godt før hun gikk ut, og så hun ikke ut som en heimføing før, så gjorde hun i såfall det nå. Men kald, ja det var hun overhode ikke. Og som sagt, alt kler den smukke..

2 kommentarer

2 thoughts on “Alt kler den smukke

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.