Spooky ladyshit

Categories Blogg

Jeg har en venninne som helt klart kan mer enn sitt fadervår, og hadde vi levd på en annen tid kunne hun risikert å bli brent på bålet. 🧙

Det overnaturlige har alltid fascinert meg, men jeg har nok vært mer skeptisk enn at jeg har trodd. 🤨

For litt over et år siden endret det seg da hun over en kaffe forklarte at jeg hadde en av mine slektninger med med meg. Beskrivelsen hun ga var så spesiell, og jeg fikk frysninger. Ingen kunne visst om dette særegne. Jeg har aldri fortalt noen om denne litt merkelige sammenblandingen. Det var et øyeblikk der jeg virkelig begynte å tenke at det kanskje er mer mellom himmel og jord enn jeg har trodd?

Hun har lært meg litt om de skytsenglene som finnes, og da et jeg nok ikke like henført som det jeg er når hun snakker om det hun sanser inn selv. Men hun ga meg et alvelys som skulle rense dårlige energier slik at jeg fikk sove bedre. Jeg tror ikke helt på det, men det står på soverommet, og jeg gir det ikke tilbake. Det er fordi jeg nå kan sove opp til åtte timer i strekk. Mulig tro kan flytte fjell, men nå som jeg endelig er uthvilt igjen om morgenen gambler jeg ikke. 😂🧚

Noen ganger skjønner jeg ikke det hun sier. Ender opp med å lure på hvor hun vil med dette da? Så kan det skje noe ei tid etterpå, og alt krystalliserer seg som åpenbart.

I går tok hun en lesning med Mayakort. Jeg må nok bare innrømme at jeg gikk inn i det med at dette ble et fornøyelig tidtrøyte. Du verden så spennende det var. Kortene sa noe om utfordringer, sa noe om styrker og fallgruver på det spørsmålet jeg stilte. Jeg skal ikke gjengi det her, men det kortene fortalte, var helt relevant for min situasjon. Jeg fikk etterpå sitte med en bok om kortenes forklaring for å se at det stemte som hun hadde fortalt. Jeg syns det var kjempe spennende, og tilbringer gjerne flere lørdagskvelder sånn.

Spooky ladyshit som hun kalles av enkelte, kan nok mer enn menigmann om alternative energier, men har heldigvis fokus på menneskets selvutvikling, ikke død og fordervelse. Likevel tenker jeg at det er greit å spille på lag med alver og energier, for jeg må innrømme at jeg tror litt på det… 😘

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.