Etterlengtet fridag

Categories Blogg

Vesla er ei jente med mange venner og enda flere venner. Det er fantastisk fint, men av og til savner jeg å ha alene tid med jenta mi. I går var det skolefri, og jaggu fikk jeg ikke til å ta fri med henne for en gangs skyld.

Vi startet torsdags kveld med slumber-party..

Fredag bar det ut på shopping. Snuppa har aldri ødelagt leker eller ting, men mistet telefonen i gulvet. Resultatet var knust skjerm på vidunderet. Så det måtte fikses. Så til byen bar det..

Tenk å få lov til å leve med et så herlig menneske som denne solstrålen. Hun er så ufattelig morsom å være sammen med, og utrolig reflektert ung jente. Jeg er så utrolig stolt av alle mine… ❤❤❤💙💙

2 kommentarer

2 thoughts on “Etterlengtet fridag

  1. Hobbyfotograf Miriam: Vi hadde en herlig dag sammen, og for Vesla var det litt stas når jeg spurte om jeg kunne få invitere henne på lunsj. Sånne dager er herlig 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.