Men så våkne da!!!

Categories Blogg

I dag er det reisedag på mamma’n i huset. Møtedag i Oslo. Det betyr å stå opp på natta for å ta morgen flyet ned, stresse inn til Oslo for så å ha litt møter. Deretter er det tilbake til Gardemoen og opp til nord.

Det blir litt stress på sånne dager, men stort sett går det greit.

I dag tok panikken meg.. Jeg hadde glemt å avtale med ferie-storesøster at hun måtte få Vesla på skolen. Det kom jeg på når jeg stod å skulle borde.

Jeg tok opp telefonen og begynte å ringe. Og jeg ringte og ringte og ringte..

Jeg begynte å få et faretruende stressnivå i kroppen.

Vesla selv var fri for strøm. Storebror og storesøster tok ikke telefonen.

Jeg begynte å trave rundt ved gaten. Mumlende sa jeg «Men så våkne da!»

Jeg må ha sagt det høyere enn jeg tenkte, for en eldre mann som stod ved siden av svarte leende: «Æ e våken!»

Jeg begynte å le i det en søvnig stemme svarte i andre enden av telefonen.

Huff.. Jeg er visst litt distré for tida, men nå er de i såfall våkne.

Ha en strålende dag 🌼🌼🌼

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.