Vi lever et liv fylt med action og spenning

Categories Blogg

I dag er vi søkke laid back her i huset, og vi skjemmes ikke av det heller!

Det er ikke så rart for mandag er mandag, og Vesla og meg eier ikke skamvett! Vel hjemme etter middag, ble det en liten samtale om de fine tingene fra dagen vår.

Vesla visste ikke først, og påstod at det ikke var noe positivt i livet hennes. Riktignok sa hun det i full latter, og da jeg spurte om hun hadde lekser, inntok hun horisontalen tvert, og svarte benektende. Tror jeg henne? Ikke egentlig, for det var et veldig unnvikende blikk som møtte meg, men de blir nok gjort etterhvert.

Mine positive ting gjennom dagen er nok av litt annet kaliber enn Vesla, men det skulle ellers bare mangle siden jeg ikke er 12 år lengre, og har litt andre ting som krever meg. Vesla var ikke synlig imponert over hva jeg vekter som positivt, og mente jeg måtte få meg et liv!

Det er vel ikke akkurat glamorøst og spennende, men livet mitt er akkurat som jeg vil ha det. Drømmejobb, herlig familie, trygg hjemmesituasjon, gode venner og ikke minst, akkurat så mye spenning som jeg vil ha uten drama og kaos. Jeg liker å ha det bra på det jevne, Berg-og-dal bane liv med drama, krangel og spetakkel er ikke noe for meg. Jeg er ALTFOR kjedelig for det, så da gjør jeg som Vesla. Inntar horisontalen og venter på bedre dager 😂

Vi lever et liv fylt med action og spenning, men det er bare via TV-seriene. Ellers er det sørgelig kjedelig så lenge Erna har gitt oss husarrest. Trøsten er at vi er halvveis!!!

Håper alle har en nydelig ettermiddag og kveld, og koser seg hjemme hos seg selv 🌸

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.