Vesla skal reise til pappa’n sin

Categories Blogg

I dag skal Vesla reise til pappa’n sin og være der tre uker. Det gleder jeg meg til. Hun også selvsagt. Nå er det lenge siden hun var der sist, så jeg kjenner at jeg gleder meg til litt tid på egenhånd. Vanligvis har jeg jobbet mens hun har vært hos faren, men denne gangen skal jeg ha ferie mens hun er borte. Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne å kose meg? Jeg er jo ikke vant til å ha så mye tid bare til meg! Her snakker vi skikkelig luksus! Det blir full nytelse hele tiden😊

Vesla har minnet meg på at hun skal reise de siste dagene. Det er viktig at vi har det hyggelig sammen før hun drar, sier hun. Merkelig at alt det hyggelige vi MÅ gjøre egentlig er mest hyggelig for henne, og at det er hun som skal ha regien på hva som skal skje? De er ikke gamle før de skjønner kortene de har på hånda. 😉

Vi har da brukt de siste dagene på litt kvalitets-tid sammen. Vi har vært å badet, koset oss hjemme, laget TikTok, hatt vannkrig, kjøpt godis, laget pizza, grillet, pratet sammen, vært hos venner, fått besøk av venner.. Må bare ærlig si at jeg har hatt det fantastisk fint med den lille energibunten min. Har fått fylt opp minnebanken med masse fine opplevelser. Det er egentlig litt deilig å kjenne på at jeg hygger meg når jeg er sammen med henne. Det er vel fordi hun er en litt artig jente.

 

Her trenes det på å stå på hender! Jeg klarer knapt å stupe kråke..

 

 

Jeg måtte ta bilde mens hun gjorde yoga på gelenderet på terrassen.. Iveren er større enn redselen..

Jeg fikk tatt meg en flaske vin i går kveld til og med! Den var riktignok bare 200 ml da, men akkurat stor nok til en hjemmekveld for meg. Jeg må jo nyte at det er ferie❤️

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.