På Mjelle en varm sommerdag legges lumske planer..

Categories Blogg

I dag har vi vært på vakre Mjelle og badet. Det har vært en fantastisk dag. Vesla og meg, med en venninne og datteren. Jentene storkoste seg i det iskalde vannet, mens vi mammaene fikk ha litt kvalitets tid. Når vi damene skravler er intet tema hellig, alt mellom himmel og jord diskuteres.

Selvsagt kom vi inn på sommerkroppen, og konstaterte at vi var som vi er, og ferdig med det. Det var forøvrig kropper i alle fasonger på stranda, og det virket som alle ga seg blaffen i andre og bare koste seg i sommervarmen. Var ikke mye posing å skue for å si det sånn.

Min venninne fortalte at hun hadde fått en fantastisk oppskrift på kropps-skrubb laget av kaffegrugg, havsalt og olivenolje. Jeg mente det kunne funke, og at om man tuller seg inn i gladplast, så får man hjemme-spa! Hun lo men ville ikke prøve! Dårlig gjort! Jeg kunne tenkt meg å ta bilde å legge ut på bloggen til og med, men neida! Ikke interessert.. En dag skal jeg nok få lurt henne!

Vi hadde en nydelig dag. Akkurat sånn en sommerdag skal være, også fikk vi nyte vakre Mjelle i tillegg. Terje Nilsen skrev en vakker sang om Mjelle på vinterstid. Jeg er enig i at Mjelle er fantastisk fin på vinteren, men det er den sannelig på sommeren også.

 

 

#nordnorsksommer☀️

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.