Vesla på shopping!

Categories Blogg

Da Vesla skulle kle på seg i dag så det ut som om jeg hadde vasket buksene hennes på kokvask og at de hadde krymper fire-fem centimeter! Hun ventet åpenbart høyvann, for de stoppet godt oppe på leggen på henne.

Ok! Vesla dro på shopping mens jeg tok en kaffe. Jeg sendte henne med Visa-kortet og blanko fullmakt. Not!!

Hun fant tøy, tok bilder av tøyet og kom tilbake til meg for forhandlinger. Jeg tok en kaffe med en venn i mellom tiden.

Det var jo ikke akkurat bukse… 🤨

Nei! Det er heller ikke bukser, og forresten bor vi så langt nord at de skoene der neppe kan brukes før etter St. Hans..

Der satt den! Hun fant drømme-buksa. Må ærlig innrømme det var litt på siden av mamma’n sin stil, men ikke nøye så lenge arvingen er fornøyd! Bare synd hun ikke prøvde den først, for hun kan visst stå dobbelt i den. Ja, så da blir det capribukse på mandag også på super-shopperen min! Jeg lovet at jeg skal dra å bytte den på mandag, men jeg har bra lyst å bytte den i en råååååsa thight jeans. Jeg har livet for kjært til å våge et sånt stunt..

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.