Last Updated:

Vær så snill og tilgi meg💔

Categories Blogg

Unnskyld..

Jeg falt for fristelsen og forrådte deg på den verste måten jeg noen sinne kunne gjort mot deg. Jeg skjønner du har det vondt, og at det verker.

Din skuffelse over meg må være enorm. Jeg skjønner ikke hva jeg tenkte på, og at jeg kunne svikte deg som jeg har gjort. Jeg vet jeg må betale prisen for mine handlinger men ønsker av hele mitt hjerte at du kan tilgi meg.

Det gjør så vondt å tenke på. Så mye smerte bare for et øyeblikks svakhet. Et øyeblikks begjær..

Dette er virkelig ikke den jeg vil være. Dette er ikke den jeg egentlig er!

Jeg tenkte ikke på konsekvensene, og jeg tenkte ikke på deg og hvordan du ville få det etterpå.

Kjære magen min, jeg lover deg! Jeg skal aldri mer se på rømmegrøt fra Fjordland. Jeg skal aldri mer spise mat med laktose. Jeg kjenner på hele meg hvor galt jeg har behandlet deg og håper du skjønner at jeg også har det vondt.

Det var et svik mot deg som jeg skjønner det er vanskelig å komme over, men nå har jeg gitt deg lactase og håper du tilgir og forstår.

Jeg skriver her jeg sitter på do og prøver å gjøre opp for meg.

Jeg lover! Jeg skal ikke snu meg etter et laktose-inneholdende produkt en gang til. Jeg skal gi deg tid til å finne tilbake til oss igjen, og det fine vi har hatt.

Så vær så snill, la lactasen få virke slik at vi kan få tilbake det vi engang hadde.

Din for evig ❤️

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.