Noen som husker filmen «American Pie» og replikken: «I remember one time at Band Camp..»? Jeg fikk et grusomt flashback til den filmen under gårdagens fortballkamp med de helgule.

Bodø Glimt har spilt bortekamp mot Zalgiris, og kampen ble overvært foran TV hjemme. Å se kamp uten lyd er uaktuelt, men denne gangen var det tett på. Makan til jammer fra tribunene! Jeg hadde gjerne tvinnet en trombone eller to rundt noen halser, og trykket noen munnstykker opp der sola aldri skinner. Det hørtes ut som en trompetist på speed til tider, og hadde jeg ikke vondt i ørene før, ja så fikk jeg det jammen da. Men det skal de ha hjemmepublikummet, de var definitivt tilstede for laget sitt. Det må være en av de første kampene at ikke Glimts supportere ble hørt.

For Glimt sin del var første omgang noe vi kan forbi gå i den ytterste stillhet. Zalgiris scoret, og Pellegrino fikk anullert et offsidemål.  Andre omgang ble noe bedre, men ikke det jubalonget de to siste kampene har vært, og som jeg håpet skulle fortsette. Etter å ha konferert med VAR fikk Mvuka godkjent scoring, og stillingen ble 1-1. Kjetil Knutsen beklaget til publikum, men forklarte at med så tett kamp-program må han spare på spillerne. Lurt, tenker jeg.

Bodø/Glimt skal spille playoff i Champions League! Dæven det e deilig det hær! 💛💛💛

2 kommentarer

2 thoughts on “Trompetist på speed?

  1. Ååå, den replikken og den geniale skuespilleren 😀 Ble helt tilbake til den filmen jeg. Selv om jeg ikke likte filmene egentlig. Men jeg likte HENNE 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.