Trippel mandag

Categories Blogg, Hverdagsliv

I dag evner jeg ikke å holde på en tanke mer enn et tidels sekund, og noen lang tankerekke er jeg hvertfall ikke i stand til. Jeg har nemlig splittet personlighet! Når to av fire på kontoret er borte, og jeg skal ta unna litt av deres daglige oppgaver, sier det seg selv at det må gå på bekostning av noe. Jeg er jo tre personer i en!  I dag var det min evne til logisk tenkning som ble skadelidende. Det ble så kaotisk til slutt, at jeg fant ut jeg måtte lage meg en enkel sjekkliste, slik at jeg kunne stryke ut etterhvert som jeg fikk unna oppgaver. Det var en god plan, men mellom alle telefonene glemte jeg det helt av. Ikke engang det klarte jeg å få med meg. Ikke så rart da. Jeg hadde mandag for tre stykker på en gang. Trippel mandag altså! Tro om jeg får lønn for tre stykker også?

Det verste/beste var da jeg kikket opp fra skjermen og oppdaget at jeg hadde mistet bussen, og arbeidsdagen var over. Da var det bare å pakke sammen og komme seg hjem i sola. Middagen plystrer vi i, og hopper rett til middagshvilen. Den tar vi flatt ut i varmen. Det er om å gjøre å få litt farge FØR ferien, for min partner in crime er allerede nøttebrun. Så her skal det grilles så det holder!

2 kommentarer

2 thoughts on “Trippel mandag

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.