Treningshelg for Vesla og mamma’n

Categories Blogg, Vesla og Snuppa

Selv om jeg har hatt to uker arbeidsfri i jula, er det godt at det er helg igjen etter årets første arbeidsuke. Jeg har konstatert at kroppen min har fått post-corona sjokk. Det ble så vanlig med et roligere tempo, så når alt åpnet opp igjen, var jeg ikke vant til det tempoet jeg hadde pre-corona. Derfor var det ei veldig sliten dame som tok juleferie.

Når nyåret kom var jeg uthvilt, og klar til å ta fatt igjen, men i år har jeg tenkt å nyte alle helgene så godt det går. Da skal jeg samle energi. Så denne helga var kjærkommen.

Vesla har hatt ei spennende uke, og var sliten da hun kom hjem fra skolen. Det ble bare litt taco så flatet hun ut tidlig på kvelden. Det var bare å la henne sove, for denne helga har hun treningshelg. EM i Poms i Milano nærmer seg med stormskritt. Tenk å få reise til Milano og representere Norge! Det tror jeg blir en opplevelse hun kommer til å ta med seg resten av livet, men først må det trenes!

Jeg skal bli med til Milano sammen med henne, for tro ikke at det blir noen mindre opplevelse for mammaen. Da er det sånn at treningshelg betyr at mamma må stå opp med håpefulle og stille opp som privatsjåfør. I mars braker det løs for alvor, så nå gjelder det å stå distansen med henne.

2 kommentarer

2 thoughts on “Treningshelg for Vesla og mamma’n

  1. Godt å få hvilt seg når man har fri, og egentlig tror jeg vi har hatt godt av koronatiden hvor vi måtte roe ned tempoene våre.

    Så kjempespennende å få reise til Milano! Lykke til for dem ❤👏😊

    Ønsker deg en kjempefin onsdag ❤😊

    Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.