Ballonger er fandens makt

Categories Blogg, Galskap satt i system, Hverdagsliv

I dag har det vært fest og skikkelig feiring i familien. Lille Gull ble fem år! Det måtte selvsagt feires på skikkelig vis med godt gammeldags selskap, krone på jubilanten, og ikke minst kaker og pakker. Det var ei snill stund.

Det å være mormor på slike dager er noe som passer meg utmerket. Ingen ansvar, bare kos.
Storesøster derimot ordner og fikser til selskap for oss alle. Hun er en flink mamma, hadde det bare ikke vært for de hersens….

.. ballongene!

Jeg fordrar ikke ballonger.  I såfall ikke når Lille Gull skal bruke de som sandsekk og punching ball. Han trente kickboksing med de, og jeg var stativet som måtte holde. Da første eksploderte, stoppet jeg å puste. Når andre eksploderte hoppet jeg i stolen, og erklærte leken for over.

Hvorfor har folk ballonger egentlig? Hva godt skal de gjøre med mindre de er i en dekorasjon SOM IKKE SKAL RØRES? Når det kommer til ballonger er jeg partybrems nummer 1. Eneste ballongene jeg liker er gassballonger, for de svever uten å eksplodere rundt ørene.

Ved neste valg stemmer jeg på det partiet som vil forby ballonger!!!

4 kommentarer

4 thoughts on “Ballonger er fandens makt

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.