Termostaten I kroppen har nådd uante høyder.. eller?!

Categories Blogg

Jeg kvinnet meg opp og gikk til legen fordi det var på tide å få en status på reproduksjons-hallen! Selv om det er laber drift, bør jo verktøyet holdes vedlike mener jeg. Forbausende nok var det en anstendig tilstandsrapport som ble gitt, og ingen grunn til avskilting.
Tross høy alder på produksjonshallen ble det konkludert med at produksjon fortsatt kunne forekomme, så adkomst-bom ble ikke fjernet.

Nu vel, da gjenstår altså fortsatt ei heit fremtid, men legen sa den nok var rett rundt hjørnet. Skulle tro han hadde peiling, for det gikk kun noen få dager så startet jævelskapen.

Hver kveld de siste dagene har jeg vært glo-varm! Jeg svettet og  sutret. Det var grusomt. Jeg som alltid har vært århundrets frossenpinne! Døra til terrassen har stått på vid-gap, og med en gang den har blitt lukket har jeg vært kjempe varm! Tross mygg på størrelse av et lite bell-helikopter har jeg hatt dører og vinduer åpne.

Typisk at det skal skje på sommeren når det er varmt ute, men hva kan man gjøre? Naturen må få gå sin gang.

Jeg vasket akkurat stua mi. Varm og svett som vanlig. Dette så ut til å skulle bli min nye hverdag. Da jeg vasket under vinduet gjorde jeg store øyne!

Det er ikke BARE kroppen som har gått amok, for panelovnen stod på 35 varme! Er det rart jeg har vært oppkokt. Det forklarer jo hvorfor det bare har vært om kvelden inne i stua og ikke på soverommet. Døra har jo vært mest igjen for å hindre bellene i å komme inn.

Ovnen er nå av, døra er igjen og kroppen koker ikke over. Kanskje det ikke var gullalderen likevel? Samma det! Når det starter for alvor skal jeg ha hormoner. MASSE hormoner!!!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.