For en dag! ⚽️🖤💛🖤💛

Categories Blogg

Det satt langt inne, men det ble en historisk seriersrekke på Bodø Glimt etter at de slo Kristiansund 2-1! De er fortsatt ubeseiret etter 8 serierunder. Jeg så kampen med to venninner, og jeg måtte bare filme de, for dette var ikke en kamp sett i stillhet. Skulle gjerne lagt det ut, men det egner seg ikke for sarte sjeler, men underholdningsfaktoren var HØY! 😂

Ellers har dagen i dag gått til avslapping. Det tar på med nattbading for liten og for stor.

Mimmi-ungen og Lille-Gull kom på besøk, og den lille 2 åringen ville ha Mimmi med på trampolinen. Takk Gud for sikkerhetsnett! Ungen spratt helt vanvittig når han fikk besøk av ei solid muskedundre. Jeg var sikker på han skulle bli vett-skremt da jeg hoppet.

-Mer! MER Mimmi! Du hoppe mer på hoppeline!! Hopp!

Den ungen er ikke lettskremt i såfall, og har han varige traumer etter dette, må han skylde på mamma’n sin som stod flirende å så på. Da de dro ble det litt husarbeid i et hjem som har vært vanskjøttet i godværet. Tid for hjem tenker jeg!

Mor har fått vasket og kastet på rommet sitt, og jeg fylte FB med masse som skulle selges. Greit å selge av overfloden fremfor å gjemme alt bort i skuffer og skap.

Nå gjenstår bare resten..

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.