Syndig liten hemmelighet

Categories Blogg

Jeg gjemmer på en hemmelighet. En som nesten bare jeg vet. Nå i disse tider gjemmer nok de fleste på en hemmelighet eller to, men er alle like flinke til å holde på dem? Det er nok mange som både sniker på pakker de har fått og som ligger ferdigpakket og venter, og mange som må sladre litt om hva de selv har kjøpt til andre. Det er så spennende. Jula er jo egentlig fylt med hemmeligheter.

Når jeg tenker meg om holder jeg jo på mange hemmeligheter, og det er jo ikke så rart, for jeg har jo mange som jeg har pakket inn en liten presang til. Det er dog en annen hemmelighet jeg gjemmer, og den er så hemmelig at jeg nesten sprekker av lyst til å fortelle den, men det passer seg ikke. Den er av en nesten syndig og pikant art, og den kommer nok for en dag.

Definisjonen på en hemmelighet er at en hemmelighet er noe du bare forteller til en person av gangen.

Min hemmelighet er så søt at jeg nesten får vondt i tennene av å tenke på den. Det morsomme er at jeg oppdaget den ved en tilfeldighet, og nå går jeg bare rundt og kniser for meg selv. Jeg må bare vente til hemmeligheten avslører seg selv. Frem til da, er munnen min lukket med gaffatape, for det er det eneste som er egnet til å holde munnen min igjen i sånne situasjoner.

xoxo – Gossip mom!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.