Hjemmekontor sånn helt på tampen..

Categories Blogg

God morgen fra hjemmekontoret!

Da var det klart for en ny dag, og som tidligere i år, er vi tilbake til det forhatte hjemmekontoret. Det er klart det var deilig å sitte i pysjbuksa og ullgenser på styremøte, det hadde aldri hendt om det ikke var for hjemmekontoret altså. Tid til en tidlig start på dagen ble det også.

Når det er så kaldt ute, er det herlig å få i seg en kopp kaffelatte før vi hastet i gang med dagen. Kaffe nytes best sammen ❤️

Heldigvis trengte jeg ikke haste så langt. Bare fra kjøkkenet til stua. Ikke frøs jeg noe særlig heller, for selv om det er -12 grader utenfor, så er det varmt og godt inne. (Jada, må sikkert blø når strømregninga kommer!)

Hjemmekontor er likevel hjemmekontor, og ikke noe å trakte etter spør du meg. Derfor skal det ikke stikkes under en stol at jeg ser frem til de neste to dagene på kontoret. Blir godt å få luftet hodet litt, og få påfyll av GPP.

Ønsker dere alle en nydelig dag 🌸🌸🌸

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Hjemmekontor sånn helt på tampen..

  1. Det er fordeler og ulemper med hjemmekontor, ja. Alle mine dager er “hjemmekontor”, uansett pandemi eller ikke. 😀

    Ha en fin dag! ❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.