Last Updated:

Superfotograf

Categories Blogg

Nei, noen superfotograf blir jeg neppe med det første, men det var artig å prøve seg litt.

Jeg har virkelig forsøkt meg på å ta litt bedre bilder. Noe usikker på vinkling inn mot motivet ennå, men det kommer seg.

Ble litt dystert kanskje, men jeg ble fornøyd. Personlig er jeg veldig glad i svart-hvitt bilder.


Himmelen ble så vakker! Igjen synes jeg svart-hvitt gir mer stemning til bildet. Minner fra en svunnen tid..

Også Lofotveggen.. Den trenger ingen ord, og heller ikke noen forklaring. Den er bare vakker!

Det blir nok mer bilder nå som jeg har lært litt, for det er morsomt å forsøke å fange alle de fantastiske stedene i et bilde, så nå saumfarer jeg alle som legger ut fine bilder slik at jeg lærer mer av andre.


Natten ble avsluttet med en vakker soloppgang, og det er vanskelig å yte den rettferdighet med et bilde.

2 kommentarer

2 thoughts on “Superfotograf

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.