Last Updated:

Mamma’n i huset er hinsides rasende!

Categories Blogg

Av og til ønsker jeg enkelte dit peppe’n gror! I dag er en av de dagene.🤬

Enkelte er mer opptatt av å lage kvalm når som helst, hvor som helst og for hvem som helst. Bare for at det behager dem mest. Det er sykt når noen skal trumfe gjennom sin vilje på bekostning av andre. Bryr seg nederst i ryggen om hvem det går ut over. Det er meg, meg, meg og meg! Når de i tillegg gjør det for å fremstå som noe annet enn det de er, gjør det meg direkte forbannet. Stå for de jævla valgene du har gjort og ta konsekvensene av de! Vi andre har måtte tilpasset oss avgjørelser vi kanskje ikke har vært enige i, og må forholde oss til det. Vi har forsøkt å gjøre det beste ut av det, og hatt ei så positiv innstilling som vi kan.

Kom ikke i ettertid å skal bestemme noe annet, når det ikke lengre behager deg å ha det sånn. Det funker bare ikke under noen omstendigheter. Du ba om det, betal prisen for pokker! Man kan ikke bare utnytte systemet og så snu på det når andre får positive effekter av det. Gi pokker i å ødelegge min hverdag. Jeg gjør det jeg kan for at vi skal ha et godt liv i min familie, la oss være i fred! BACK OFF!

I dag er det mandag, og den er mørkeblå!!! Og enkelte kan få drite og dra!!

 

Det går fint å følge oss både på Instagram og Facebook.

2 kommentarer

2 thoughts on “Mamma’n i huset er hinsides rasende!

  1. ❤️
    Vet ikke helt hva jeg skal skrive her, så du får et hjerte. 🙂Håper ting ordner seg/blir bedre.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.