Last Updated:

Søren altså! Dette GÅR ikke!

Categories Blogg

Denne uka har jeg vært på reise, noe som medfører to dager med masse god mat som bare måtte nytes. Man teller i så fall ikke kalorier. Noen glass vin ble det jo også. For å si det sånn, kaloriinntaket stod ikke i stil til at jeg satt i ro på møte to dager, og niks fysisk aktivitet i mellom. Da nytter det lite at onsdagen ble amputert grunnet solid ising i tanna mi igjen. Det var ikke tredemølla og høy puls som fristet mest. (I går bestilte jeg meg tortur time og skal avsted i dag btw..)

I tillegg var jeg på en middag i går kveld. De skulle servere havretts bord og det var usannsynlig lekkert, bortsett fra at alt var skalldyr. Det passet ikke helt for en med skalldyrallergi. Jaja.. siden det var catering-mat fikk jeg spise noen nydelige rundstykker med masse alioli og røkt laks. For å ikke glemme desserten. Den var himmelsk.

Neste uke skal jeg sitte i møter tre dager, og da serveres det lunsj. Tro hvor mange kalorier som skal nytes da? Også er det middag ute to kvelder. Dette blir det fett av altså. Representasjon er en del av jobben, men hvis prisen er å ødelegge administrasjons-planene mine, vet jeg ikke om jeg er så fornøyd likevel… Bytte jobb kanskje?

Ehhh… Glem det! Jeg skal jo leve også! Får kjøre på med aktivitet når jeg finner tid og rom til det..

Hvordan tror dere det gikk med meg som er under administrasjon denne uka? Onsdag forsov jeg meg, og torsdag forsov jeg meg jaggu da også, så det ble ikke veiing før i dag.

Ned 300 g, ikke tid til å måle cm for jeg er jo som alltid like treg å stå opp.🥴

Status 4/10 er 1,3 kg og har ingen peiling på cm, men jeg er overspist og lykkelig 😁

Ser ut som jeg har lagt på meg 3 kg bare i ansiktet ut fra dette bildet 😁

 

 

Det går fint å følge oss både på Instagram og Facebook.

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Søren altså! Dette GÅR ikke!

  1. Du er så fin så… 300 g er bedre enn ikke noe hvis målet er å gå ned i vekt 😊 kjedelig å forsove seg da, men sånn erre bare innimellom.. ha en knall dag ❤

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.