Snart er det seint, snart er det tidlig

Categories Hverdagsliv

Klokka er 02.30, og for noen er det tidlig, mens for andre er det seint. Jeg ligger henslengt på ei seng på et hotell på Gardemoen, og her er det tidlig.

Nå skal jeg begynne å gjøre meg klar for ferie med forhåpentligvis sol og varme, og ikke minst late dager. Bare noen timer igjen.

Denne helga har vært bydd på hele spekteret. Fra tårer og forbannelse da jeg  våknet lørdagsmorgen og fikk med meg de grusomme nyhetene, til spenningen rundt om vi klarte å komme oss til Oslo. Det gikk heldigvis.

Søndag var NM i drilldans på Lillehammer. Det var være eller ikke være. Vesla og laget hennes danset for å få EM-uttak, og jaggu klarte de det ikke. Mamma-hjertet svulmet da jeg møtte henne i Håkonshallen, og med ett slo det meg; Hun er blitt stor! Hun er ikke småjenta mi lengre!

Snart er det seint, snart er det tidlig..

Fra småbarn til ung jente på no time! Tilbake står en forbauset mamma og lurer på hvor tiden har blitt av, og må bare erkjenner at jeg ikke lengre er småbarnsmor.

2 kommentarer

2 thoughts on “Snart er det seint, snart er det tidlig

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.