Regnet høljer, men dagen den er gul selv om sola ikke skinner

Categories Blogg

Enkelte ting kan gjøre dagen perfekt selv om regnet høljer ned. Det er selvsagt når favorittene vinner. Hva er bedre liksom? Nå er det ikke kampdag, men søndagen er like om hjørnet. Håper den dagen også blir Glimt-gul!

Jeg er ikke like god på sånn “tap og vinn med samme sinn”, så det kan nok hende jeg surner litt, men det går over og jeg blir blid igjen etter å ha fått furtet en liten stund. Jeg kan bli like sur som en sitron. Mimmi-ungen elsker sitroner. Hun har forresten bursdag i dag, og nå vet jeg nøyaktig hva jeg skal kjøpe til henne.

Sånn for øvrig har det vært ganske mye forskjellig som har stått på i det siste, men det er vel ikke bedre å få det når man jobber i museumsbransjen og det er like før sesongåpning. Jeg klager ikke, for dagene blir artige når det er sånn. Men jeg må jo få tid til andre ting også. Så jeg er mye ute å går, for jeg har satt min ære i at vi i administrasjonen skal vinne den interne avdelingskonkurransen “Sykle til jobben”. Derfor er jeg begynt å gå opp å handle. Kjappe 4 kilometer det! Det kan fort bli mye morsomt ut av det.

Til Frodith, og dere andre som vet hva som skjer! Ha en gul dag!

 

8 kommentarer

8 thoughts on “Regnet høljer, men dagen den er gul selv om sola ikke skinner

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.