Au! Au! Au! Det gjør så vondt i Visa-kortet!

Categories Blogg

Mitt visa-kort er en sart liten sak. Det liker å bli brukt litt etter litt, og med forsiktighet. Ikke i et sabla jafs! I går fikk det juling… 😅

Vi hadde en sein morgen fordi vi hadde behov for søvn etter reisen med flyplass-døgn og første dag med inntrykk fra London, men omsider kom vi oss ut. Jentene visste ikke hva  vi skulle gjøre, men stilte sporty opp.

 

Da vi ankom Tower Hill og Tower of London kom til syne, var det ikke akkurat noen stående ovasjon for valget mitt, så vi gikk litt rundt Borgen og så på den. Da jeg spurte om vi skulle kjøpe billetter å gå inn, var Snupsi forsåvidt positiv, men Vesla var ikke spesielt positiv. Hun ville til Oxfordstreet på mer shopping. Hun vet når ting ikke er oppe til diskusjon, så hun sa ikke noe når mamma’n kjøpte billetter.

Det fenget liksom ikke Vesla helt å gå rundt i Borgen for å se hvordan de levde, men kronjuvelene fikk opp litt begeistring. Faktisk var det ikke før vi kom til The Bloody Tower at hun ble virkelig engasjert. Der så hun et bildespill om to små prinser som forsvant fra The Tower, antatt drept av onkelen som overtok tronen. Da var engasjementet på topp. Det var en historie som fenget Vesla.

Etterpå var det fish og Chips på menyen i form av kake, kjeks og kaffe på Starbucks. Intensjonen til jentene om å spise fish og chips er stor, men det dukker mirakuløst opp alternativer hele tiden.

Jentene ville på shopping, og siden turen også er på deres premisser dro vi tilbake til jentenes shopping-mekka. Vi gikk en tur på mamma’n sin favoritt-butikk når Vesla trenger tøy, Zara. Der ga Vesla meg og Snupsi en utfordring. Vi skulle finne hver sitt outfit, så skulle Vesla vurdere hva hun syns var finest.


­

Selvsagt jukset Snupsi og serverte de TO første, og jeg siste. Det resulterte i at Snupsi vant ære og berømmelse, mens jeg som tapte, måtte kjøpe det siste antrekket som straff. De er bra utspekulerte de der to.

Derfra gikk det HELT GALT..

Mamma’n gikk til innkjøp av noe helt fantastisk, som bare er til meg selv. Det er ikke noe jeg noen sinne har gjort før, men dette har jeg bare hatt så lyst til. Jeg fikk en luksus ansiktsbehandling med noen helt FANTASTISKE produkter. Det var av en sånn karakter at jeg bare MÅTTE ha det.

Først på halve ansiktet for å se forskjellen, og jeg sier bare: Wow!!! Produktene er Hermetise, og jeg skal fortelle masse mer om dette senere. Men, det var bare fantastisk resultat.

Likevel kjenner jeg at det verker vanvittig i Visa-kortet. Det er glovarmt og rødglødende. En ting er at jentene shopper, men når mor drar kortet så blir det tomrom på kontoen.  🙈

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.